Sziasztok! Mivel nem olyan rég játszottam ki az Amnesia: Dark Descent-t, és ha már bemutatót is írtam Gépigényen, akkor úgy gondoltam hogy egy bejegyzésbe miért ne raknám be a játék concept art-jait, alpha videóit stb. Mivel amúgy is szeretem ezeket a Behind the Sences szerű tartalmakat, és általában a legtöbb régebbi játékhoz megnézem az ilyesmit, pont jól jött.
Mivel magukon a képeken és a videókon van a hangsúly, ezért szöveg nem nagyon lesz, max. a galériák között útbaigazításképp. És igazából ha a játék fájljai között megtaláljuk a super_secret nevezetű tömörített fájlt, ott egy jelszót kér amit beírva már meg is kapjuk a képeket, a jelszó pedig: lke271tyr299odn314 Kezdjük is:
Concept art
1. Grunt (karaktert ábrázoló rajzok)
Szerintem nem kell őt bemutatnom, tudjátok az a kultikussá vált ellenség, akinek nincs állkapcsa, és úgy néz ki mint mindenki más egy 24 órás munka után. Érdekességként megemlíteném, hogy eredetileg (ahogy látható) a Grunt-k eredetileg ilyen francia katonára hasonlító zombik lettek volna, de inkább elvetették az ötletet és jött helyette Mr. állkapocs. Azért nem teljesen vetették el a koncepciót, a játékban egyes feljegyzéseknél nem egyszer említenek dezertált francia katonákat, akik a játékban található brennerburg-i erdőbe szöktek, majd a lelkük elhagyta a testüket, és azóta is ott kísértenek. Véletlen egybeesés lenne?
2. Brute (karaktert ábrázoló rajzok)
A játékban található másik ellenfél. Itt igazából a képeket látva szerintem jobb döntés volt, hogy végül nem azokat rakták be a végleges változatba. :D
3. Agrippa (karaktert ábrázoló rajzok)
4. Alexander
Na igen, kihagyhatatlan volt Alexander eltorzult festményét berakni, ha már traumát okozott nekem.
5. egyéb más
Őszintén, nem tudom mi ez az Old Fish, lehet hogy a Kaernk nagyon korai változata, és az Old Misc-ről meg pláne nem tudom eldönteni mi az.
6. Helyszínek
Most bevallom, én különösképp szeretem az ilyen concept art-kat, leginkább az olyanokat amik a játék pályáit mutatják be. Komolyan mondom egy kettő különösképp gyönyörű, már a Prince of Persia-nál is figyelemfelkeltő volt.
7. Gömbterem
Itt meg a játék egyik fontos helyszínének több változatát is megnézhetjük. Mit mondhatnék, tényleg élmény nézni ezeket. :D
Felépítés
Mármint arról van szó, hogy rajzokon láthatjuk hogy hogyan van felépítve egy táblázatba a játékban található pályák. Illetve magához az engine-hez egy ilyen guide.
Videók
És jöjjenek az Early Alpha videók. Itt magát a pályáknak ez elkészítését mutatja be, hogy hogyan vannak elhelyezve a pályaelemek, a fényhatások hogyan vannak megcsinálva stb.
Itt meg a teszt pályának a bemutatását láthatjuk. Ugye hogy milyen hosszú?
Ennek a videónak a célja igazából a játék motornak a tulajdonságait prezentálja, pl. a fizikát, a fényeffekteket, magának a játéknak az irányítási működését némileg.
Aztán meg maga a játék mechanikák bemutatása jön. Itt megfigyelhető azért hogy a HUD még nem teljesen olyan mint ahogy megszokhattuk, de az Inventory is kicsit máshogy fest itt még. Ja amúgy poén, hogy itt a Penumbra: Black Plague-ből ismerős Tuurngait látható, mint ellenség, ami egy szintén Frictional Games játék.
Igazából ennyit akartam, se többet se kevesebbet, van amúgy a fájlban még több dolog, csak azok már hangfájlok meg egyebek, amiket nem igazán tudnék berakni. Igazából mondhatni egy archívum volt ez az egész bejegyzés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.