Lehet hogy kellene írnom bevezetőt....
Resident Evil 2
Megjelenés: január 25.
Őszintén szólva nem a Capcom-tól vártam volna azt hogy megújul és sokkal többet fordítanak munka terén a minőségre. Főleg nem az elmúlt 10 évüket ismerve! De a Resi 7-tel és a Monster Hunter World-del (főleg előbbivel) magasra tették a lécet, és valószínüleg most fog kiderülni hogy mennyire életképes ez az új irányvonal amit a 7-tel indítottak. Az már az előzeteseken és a 1-shot demón is látszik hogy bitang jól néz ki (végre egy nem Sony exkluzív játék ami gyönyörű), és sok mindent átemeltek a 7-ből (pl. inventory), azonban az tűnt fel hogy mind a játékmenet, mind a hangulat azt tudja nyújtani, amit a 4-nek kellett volna. Agyatlan lövölde helyett, túlélő horrort. Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből 3 nap múlva.
..................................................................................................................................................................................
Metro Exodus
Megjelenés: február 15.
Miután az előző részek megvannak Redux kiadásban, és még a 2033-t is végigjátszottam az eredeti verzióban, azok alapján iszonyat ígéretes darabnak ígérkezik, főleg hogy az eddigi videók alapján bőven átszabják a környezetet és a játékmenetet (lehetne akár az a címe is hogy Train: Exodus). A hangulat meg. Whao.
..................................................................................................................................................................................
Devil May Cry 5
Megjelenés: március 8.
Következő Capcom újrázás. Őszintén megkedveltem a szériát (mondjuk újra is kéne játszani őket khm khm..) és kíváncsi vagyok mit kezd ezzel is a Capcom. Egyértelműen látszik hogy a 2013-s DMC-hez képest "visszafogottabb" játékot kapunk (pedig a DMC is tetszett, mert... végre egy beteg játék a Splatterhouse óta!), viszont eddig ígéretes, határozottan, ráadásul ismét egy igazi flow-élményt tartalmazó alkotás.
..................................................................................................................................................................................
Sekiro: Shadows Die Twice
Megjelenés: március 22.
A Dark Souls óta tisztelem a From Software-t, a Bloodborne óta egyenesen imádom őket. Ezúttal a hírek alapján szakítani akarnak a Demon Souls-s alapokkal (ami valljuk be, nagyon kell a vérfrissítés), egy sokkalta mozgalmasabb játékmenetet akarnak összehozni (ezzel a csákányos módszerel és a katanás harcokkal úgy tűnik sikerült). Valamint ismét gyönyörű a pálya design meg úgy maga az egész játék. Csak ne kontárkodjon bele az Activision.
..................................................................................................................................................................................
Control
Megjelenés: 2019 (?)
Talán az összes közül ezt várom a leginkább, nem csak azért mert végre egy Remedy játék ami nem a Microsoft égisze alatt jön ki, hanem mert eddig úgy tűnik hogy nem rendelkezik az Alan Wake hibáival, ráadásul már a videókban több játszható rész van, mint a Quantum Break-ben összesen. És még nem is olyan ronda. Bízom benne hogy nem szúrják el hülyeségekkel.
..................................................................................................................................................................................
Babylon's Fall
Megjelenés: 2019 (?)
Platinum Games. Ennyi... több kérdés?
..................................................................................................................................................................................
Skull & Bones
Megjelenés: 2019 (?)
Adjuk össze a Black Flag hajózós csatáit a World of Warships multiplayer-éhez. Csak itt van hajón kívüli TPS rész. Meg a hajónkat átformálhatjuk ízlésünk szerint. Meg sokkalta monumentálisabbak a hajón lévő dolgok. Meg sokkal szebb is (akár). Meg élvezetesebbnek is tűnik. Meg úgy általában sokkal jobbnak látszik minden téren.
..................................................................................................................................................................................
The Outer Worlds
Megjelenés: 2019 (?)
Ez van ha a Microsoft pénzel egy tehetséges, ám szűk pénzügyi keretben lévő fejlesztő stúdiót és megnézi tudnak-e csinálni egy multiplatform AAA játékot. És láss csodát sikerül, asszem. Mindezt a Fallout és a KOTOR 2 alkotóitól.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.