2020. április 13. 21:39 - KULTgame

PC Guru/Gamestar mellékleteim feltöltése

Sziasztok felebarátaim. Ezúttal most egy meglehetősen off-topic témájú bejegyzéssel jövök elő, gyakorlatilag arról van szó, hogy elhatároztam, hogy a régen megvett, illetve rám maradt PC Gurus/Gamestar-s lemez mellékleteim tartalmát, tehát a videó teszteket, különböző képeket, demókat stb. szépen lassan fel fogom tölteni YouTube-ra, Mega.nz-re, illetve nyilván ezeket megosztani. 

 

nevtelen_2.png

(Btw. ezeket a képeket még 3 évvel ezelőtt készítettem a Pc-s játék gyűjtemény bemutatóm miatt. Hogy telik az idő!)

Elsősorban leszögeznék két fontos dolgot. Először is nem egyben fogom felrakni az összes melléklet tartalmát, egyszerűen azért, mert nincs a közelemben a lemezek, hogy miért arról most nem itt szeretnék beszélni, szóval ahogy lehet frissíteni fogom ezt a kisebb projektemet illetve természetesen ahogy lehet írni is fogok hogy feltöltöttem. Másfelől a különböző szerzői jogok, illetve kiadói jogok kapcsán beszélnék, amiket én feltöltök pl. YouTube-ra videótesztek, előzetesek stb. azoknál is odaírom, és itt is megemlítem, hogy a videók azok NEM AZ ÉN TULAJDONAIM, én vagyok a feltöltő, de a teszteknek a tulajdonosa az a PC Guru, illetve későbbiekben majd a sajátjainál a Gamestar, illetve semmiféle pénz szerzési cél nincs a publikálásuk mögött. Ami meg az előzeteseket illeti ott meg a játék kiadóinál írom ugyanezt. Ennek fényében van az, hogy még nem döntöttem el, hogy mi lesz a teljes játékok sorsa, szerintem nem fogom közzétenni az installer-ket stb, kivéve ha a játék kiadója megszűnt, de itt sem a pénz keresés miatt tenném fel, valamint egyes teljes játéknál a másolás védelem miatt nem tudnám közzétenni. Minden másnál meg szerintem nem fog ez a probléma felmerülni. 

Illetve jöhet a kérdés, hogy minek töltöm fel ezeket, amikor pl. egy demónak a mostani internetes világban nincs túl sok értelme első látásra, a válaszom erre az, hogy szimplán megőrzés céljából hagyom meg ezeket. 

Akkor el is indítanám a sort, mégpedig a PC Guru 2008. januári számának videóival, ennél tudomásom szerint mindegyik videót fel tudtam tölteni, illetve olyan kép minőségben amilyenben voltak. Kis személyes megjegyzés ehhez a részhez, hogy mind a Gears of War-t és mind a Witcher-t innen ismertem meg. A lejátszási lista lent elérhető:

 

 

Továbbá ehhez hozzátartozik a lemezen található demók, rovatok, extrák, ezek meg a Mega.nz linken érhetőek el. 

apps_62700_9007199267037672_73d116c0-9aa3-40c6-87f1-b7676b17edee.png

Következő rész az egy 2012. novemberi szám lemeze, most is a videókkal kezdem, elméletben itt sincs hiány a videóknál, ha meg még is van akkor majd a későbbiekben pótlom. Érdekes visszanézni ezeket a videókat, hogy anno hogyan is találkoztam egyes francihse-kkal, pl. Borderlands-el, mit láttam belőlük ezek alapján, és hogyan csapódtak le ezek. 

Valamint itt a lemezen található extrák, tényleg furcsa látni az akkori szokásokat, példának okádék ilyen formában tölöttem le egy-két háttérképet.

apps_62700_9007199267037672_73d116c0-9aa3-40c6-87f1-b7676b17edee.png

Első sorban ezek lennének meg, az hogy majd mi lesz a későbbiekben nem tudom.  Addig is a legközelebbi posztig viszonthányásra!

Címkék: Off-topic
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultgame.blog.hu/api/trackback/id/tr8115610400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása